مصوبات مهم هیات دولت برای حذف سخت‌گیری‌های صدور مجوز‌های کسب و کار ناتو از زلنسکی خواست در اجلاس امسال به فکر عضویت نباشد درخواست صلیب سرخ برای آتش بس فوری در غزه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با چه مدارکی می‌توان رای داد؟ کاخ سفید می‌گوید که حمله رفح عبور از خط قرمز بایدن نبوده است! وزیر کار: موضوع کالابرگ الکترونیک نیازمند برخی مجوزهاست معاون حقوقی رئیس جمهور شهید: اعضای شورای سران می‌توانند در انتخابات نامزد شوند سلاجقه: تعداد زیادی از سد‌های کشور سرریز شده‌اند باقری‌کنی: تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها هیچ‌گاه قطع نشده است مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد واکنش محمد مخبر به احتمال ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم طالبان ۶۰ هزار تُن نفت دریای آمو را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار فروختند خزعلی: بدون رئیس‌جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت اوجی: ۲۳ پروژه کلان در کشور آماده بهره‌برداری است رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه کویت دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید سردار موسوی + فیلم
سرخط خبرها

سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم

  • کد خبر: ۲۲۵۷۸۹
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین گفت، دیگر در جلسات سازمان برای ارائه آمار و واقعیت‌های جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شرکت نمی‌کند، چون تاثیری ندارد و نسل کشی علیه ملت فلسطین ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، صالح عبدالشافی سفیر فلسطین در وین گفت، دیگر در نشست‌های سازمان ملل گزارشی درباره غزه ارائه نخواهد کرد، زیرا چنین بیانیه‌هایی هیچ تاثیری روی آمریکا و کشور‌های اروپایی نداشته و آنها همچنان با حمایت از رژیم صهیونیستی هزینه نسل‌کشی در غزه را تامین می‌کنند.

او گفت: «در روز پنجشنبه هفتمین و آخرین گزارش درباره غزه در دفتر سازمان ملل در وین ارائه شد و این به این دلیل است که هر ماه به اینجا آمدن و حرف‌زدن درباره تعداد تلفات بی فایده است؛ چه ۵۰۰۰ باشد و چه ۱۵۰۰.»

وی افزود: «مشکل این است که نظم جهانی و سازمان ملل نتوانسته نسل‌کشی را متوقف کند. به همین دلیل است که می‌گویم ما دیگر مانند گذشته جلسه توجیهی نخواهیم داشت.»

این دیپلمات همچنین گفت، صحبت درباره تلفات غیرنظامی در گزارش‌هایش به عنوان اعداد و ارقام برای او بسیار دشوار است. او با بیان اینکه در جهان امروز همه به اخبار تحولات نوار غزه دسترسی دارند، گفت: «هر کشور مسئولیت پذیری که بخواهد این نسل‌کشی را متوقف کند، می‌تواند این کار را انجام دهد.»

نماینده فلسطین در وین گفت: «کشور‌های جهان شمال یعنی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هیچ کاری برای توقف این نسل‌کشی نمی‌کنند. آنها می‌گویند که با غیرنظامیان همدردی می‌کنند، اما در عین حال میلیارد‌ها دلار سلاح و مهمات به اسرائیل می‌فرستند. این توهین آمیز است. کسی که برای جان غیرنظامیان ارزش قائل باشد پول و سلاح به اسرائیل نمی‌فرستد.»

او گفت فلسطین به برگزاری نشست‌های رایزنی درباره این مسئله در چهارچوب جلسات سازمان ملل ادامه می‌دهد و اگر کشور‌های عربی بخواهند رویدادی با مشارکت فلسطین برگزار کنند، نمایندگان فلسطین در آن صحبت خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->